LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

KONSTKALENDER 2021

Kategori: Blogg

Torsdag 14 oktober
En vilsam o gråmulen söndag passade det bra att sitta framför datorn och skapa årets konstkalender.
Största arbetet var som vanligt att välja ut vilka målningar  som skall få representera varje månad under året, modifiera fotografierna i Adobe Photoshop så de blir i rätt format och inte tappar i färg och att de håller rätt storleksformat. Har checkat olika leverantörer och olika priser på kalendrarna, men kommer fram till att Postfoto har det format jag önskar på min kalender och jag har varit nöjd med resultatet från dem tidigare år även om tillverkningspriset ligger lite högre än övriga levernatörer, så är det värt för mig att välja dem oxå i år.
 
 
Kalendern kostar 350 kr styck (inkl moms) och jag har börjat med att ta fram 30 stycken och publicerat för beställning på Facebook 
 
Under veckan är de 30 kalendrarna redan bokade Via FB och Mail. Finns intresse av fler så kan jag göra en efterbeställning på ytterligare ett antal.
 
Är du intresserade av 1 kalender v v kontakta mig via Facebook eller via min mailadress: [email protected]
 
Bra julklappstips eller att ha med sig bort till vänner o bekanta istället för den sedvanliga "värdinnebuketten/vinflaskan"
 
Ha en bra höstvecka! Aktiviteterna rullar på i ateljen och jag är så när som fullbokat under hela oktober/november. Så mitt eget måleri, kurs- o eventverksamhet samt några privatlektioner ett par lördagar framöver, varvar jag med hemmagympa med Sofia, yoga och långpromenader då jag f n sagt upp mitt abonnemang på mitt gym p g a rådande omständigheter vad gäller COVID -19. Så fortsatt försiktighet är det som gäller. 
På mitt staffli just nu "Twilight Mood", höstlandskap som väntar på vintervila....inte riktigt klar än, lite funderingar och justeringar återstår o ev ett sista fallande löv.
 
Kram/Lena 
Kommentera inlägget här: