LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

LENASART - PÅSKUTSTÄLLNING Långfredag och Påskafton

Kategori: Blogg

Lena Södercrantz - Måleri
 
LENASART - Förberedelser pågår för fullt i ateljen. Nu är tavelramar och upphängningstrådar på plats. Återstår att fundera klart på taveltitlar, prisuppgifter och övrigt informationsmaterial.
COVID-19 - Jag följer myndigheternas rekommendationer

Det kommer att finnas plastlaminerade nr lappar på ett bord innanför dörren som man tar när man går in och lämnar när man går ut igen. Skulle nr lapparna vara slut får man ev vänta utanför en liten stund.
 
Mina lokaler är stora och rymliga (över 90 kvadratmeter fördelat på två rum). Vi får max vistas 10 personer samtidigt i ateljen fördelat med 5 varje rum. Jag visar mina tavlor i båda rummen.
 
Jag har nu fotat många av mina tavlor och under nästa vecka publicerar jag bilder med titlar och storlek här på bloggen, och slutlig info kommer också att publiceras på sociala media (FB & IG)
 
Öppet: Långfredag 2 april kl 11.00-16.00
            Påskafton   3 april kl 11.00-16.00 
 
Jag bjuder på kaffe, handsprit, plasthandskar och ansiktsmask för den som önskar!
 
VARMT VÄLKOMNA till ATELJE & GALLERI LENASART på Björkgatan 9 i Sandviken under någon av dagarna.
 
Mvh
/Lena
Kommentera inlägget här: