LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Gästrik Konst 2022 - Konstkatalogen klar!

Kategori: Blogg

FREDAG 1 APRIL
 
Katalogen för Gästrik Konst 2022 är nu klar och finns att hämta, utan kostnad, (inget aprilskämt) på Sandvikens Konsthall. Jag har oxå ett antal i ateljen LenasArt om någon önskar hämta hos mig, v v hör av dig via SMS 070 200 15 40 eller e-mail: [email protected]
så kommer vi överens om en tid för avhämtning. Kommer att fylla på lagret så att det även
finns kataloger i ateljen under påskhelgen.
Renoveringsarbetet i ateljen efter översvämningen i mitten av augusti är nu nästan klar. Återstår golvsocklar och dörrkarmar och lite eldosor etc, Hantverkarna har lovat att vara helt klara under nästa vecka så jag hinner städa undan och få ordning på allt igen. Nya fönsterskyltar är på plats, nya visitkort och vykort är klara sedan ngn vecka tillbaka och idag är det exakt två veckor kvar till invigning av Gästrik Konst 2022 som sker här i grannhuset Kanalgården på Björkgatam 15,  fredag 15 april kl 11.00.
 
Jag känner mig så tacksam och glad att äntligen kunna hälsa mina kunder och besökare välkomna tillbaka  till LenasArt efter två års inställda Gästrik Konst p g a Coronapandemin.
 
Så nedräkningen inför årets Gästrik Konst har nu börjat på allvar, jag jobbar för fullt i ateljen, sågar och målar tavellister, mäter och spikar, fixar informationsblad, funderar ut taveltitlar, planerar och styr upp höstens kursutbud av målarkurser och event på LenasArt, så att det finns möjlighet för intresserade att anmäla sig redan under påskhelgen. 
 
Roligt, stressigt och som alltid lite pirrigt, men det är verkligen med stor glädje jag  i år åter öppnar ateljen fredag 15 april kl 11.00.
 
Ha en underbar helg, själv måste jag ut och köpa gipsplugg, väggspackel, dyckert och ytterligare några meter ramlist.....
 
Slutlig information kommer att uppdateras på Facebook, Instagram och här på hemsidan om ca 1 vecka.
 
KRAM /Lena     
Kommentera inlägget här: