LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

LENASART - PLANERADE MÅLARKURSER HÖSTEN 2022

Kategori: Blogg

KURSER & AKTIVITETER - LENASART - HÖSTEN 2022 
Under juli och augusti är det kursuppehåll på LenasArt. Jag själv kommer att vara i ateljen och måla då och då under juli månad, då vi pendlar lite mellan sommarstugan och boendet i stan.
 
Är du intresserad av ett besök i ateljen eller har frågor/funderingar kring höstens kursverksamhet går det bra att kontakta mig via mail: [email protected] eller mobil: 070 200 15 40.
 
                             VÄLKOMMEN MED DIN INTRESSEANMÄLAN 
***************************************************************************************************************  
MÅLAREVENT - "KONSTNÄR FÖR EN KVÄLL" - Min 5 - Max 10 deltagare
Mot förfrågan arrangerar jag målarevent för privata grupper och företag. Inga förkunskaper krävs. Event skräddarsys efter kundens önskemål.(Team Work-Aktivitet, Möhippa, Famljeevent, Kompisgäng, Födelsedagsevent, Pensionärsavtackning osv).  Alla deltagare målar varsin tavla eller skapar en gemensam  "Team Painting" under min handledning.
Detaljerad information finns under kategorin "Event".
***********************************************************************************************************
1. PROVA PÅ KURS - PERSONALFÖRENINGEN AB SANDVIK COROMANT 
Min 5 - Max 10 deltagare, Torsdagar kl 18.00-20.30 (5x2,5 h) kl 18.00-20.30 
Kursstart: Torsdag  8 september (15/9, 22/9, 29/9 och 6/10) 
Den här kursen är publicerad på Sandvik Coromants intranät under maj månad, om det blir få
anmälningar från Sandvik Coromant plockar jag in ett par deltagare som redan anmält sig till min Nybörjarkurs i höst.
Detaljerad information  finns under kategorin "Kursutbud"
************************************************************************************************************* 
2. PROVA PÅ KURS - NYBÖRJARKURS
Min 5 - Max 10 deltagare, Torsdagar kl 18.00-20.30 (5x2,5 h) 
Kursstart: Torsdag 13 oktober (20/10, 27/10, 3/11 och 10/11)
Den här kursen vänder sig till dig som är nybörjare eller till dig som målat lite tidigare och vill komma igång igen. Du som gått kurs 1 ovan, är välkommen att fortsätta i den här kursen.
Detaljerad information  finns under kategorin "Kursutbud"
******************************************************************************************************************
3. FORTSÄTTNINGSKURS - TISDAGAR 18.30-21.00 
Fullbokad!
Kursstart: Tisdag 13 september
I den här kursen är vi för närvarande 9 deltagare som har målat tillsammans under många år.
Kursen fortlöper på tisdagar både under höst och vår. 
****************************************************************************************************************
ÖVRIGT
Weekendkurs          - Planeras ett veckoslut lördag & söndag, (i slutet av okt, alt början nov)
Privatlektion           -  Mot förfrågan bokar jag privatlektioner i måleri (min 3 h per tillfälle)
Beställningstavlor  -  Mot förfrågan och i  mån av tid målar jag personliga beställningstavlor
                                     (födelsedagstavla, avtackning el liknande) Beställs min 3 mån i förväg.
Drop in painting      - Jag kommer vid några tillfällen att ha "öppen atelje" under hösten
                                   då man är välkommen att och måla tillsammans med mig i ateljen under
                                   några timmar en kväll eller lördag em. Kommer att publiceras via FB & IG.
 **************************************************************************************************************** 
                   ÖNSKAR ALLA EN HÄRLIG OCH AVKOPPLANDE SOMMAR!
                            KRAM/LENA
 
Kommentera inlägget här: