LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Här i Sjöhagen målas för fullt....

Kategori: Blogg

möblerna på verandan har fått en "make over" och lyser nu vita och fräscha, även utsidan på verandan har fått sig en omgång med falu rödfärg, och fortsättning följer.....har också skissat på en häger som jag planerar att måla på en långsmal målarduk, vi har en häger som sitter på en sten ute i Storsjön och den är så elegant i formen så jag känner att jag bara är tvungen att måla en "Lena-variant"....håller också på med min beställningstavla som jag målat på ett par timmar denna morgon.

Just nu har vi besök igen här ute i stugan och jag har en liten paus från målandet, soligt och skönt, blåser inte så mycket som igår, så det kanske blir en stund i solstolen också innan jag åker in till stan ikväll för att åka tur o retur till Örebro imorgon. Sedan blir det stugliv igen....här är så avkopplande och skönt och man är så nära naturen.

Hoppas ni alla har det lika skönt som vi. Ha det gott tills nästa inlägg! Jag är snart tillbaka!   
Kommentera inlägget här: