LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Söndag igen...

Kategori: Blogg

...tänk att helgerna alltid går alldeles för fort, varför känns det alltid så? Ändå tycker jag att jag har hunnit med det jag tänkt både i ateljén och allt annat jag föresatt mig att hinna med. Måste till färgaffären imorgon och köpa mera tuber av Alizarin Crimson, min absolut favoritröda färg!!! Magisk att måla med, måste också skaffa mer blank fernissa, och vit grundfärg, spik, krok, ramlist, kanske några nya dukar om det finns bra format som passar mina idéer. Allt jag behövde som mest tog liksom bara slut idag. Jag förbrukar färger lika snabbt som snön smälter just nu...  

        
Lämna tavlor för fotografering imorgon, fortsätta på tulpantavlan som bara är grundad med lite vitt och blått än så länge. Min röda dam har blivit med vit schal och fått bubblor i glaset, så nu kan hon mingla i cyberspace!!

Nytt inlägg kommer snart igen! Sov Gott alla därute i cybern..

Kommentera inlägget här: