LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

En regnig dag som idag har jag läst....

Kategori: Blogg

...och målat! Precis som förra lördagen blev det en tavla även idag! Är inne i ett "flow" och det gäller att ta vara på det när idéer och bilder dyker upp i min fantasi! ...inte riktigt klara men nästan! Ibland är det skönt att det regnar, då stannar man inomhus med gott samvete, kan måla några timmar i ateljén, spendera några timmar uppkrupen i soffan på balkongen med Paulo Coelhos "The winner stands alone" LÄS DEN!! Med regnet smattrande mot glasrutorna och kära sambon tittandes på fotbolls-EM har det det t o m blivit en stund för lite bildhantering i photoshop och nytt inlägg på bloggen, fast det är lördagkväll!
 
Ha en skön kväll och sov gott alla mina läsare!

Jag vet att ni finns där, det ser jag i statistiken på den blå kurvan och den röda kurvan som hoppar upp och ner och visar antal besökare per dag och antal sidor som besökts. Stimulerande att veta att intresse finns för mina tavlor och det jag skriver, fast jag vet ju aldrig vilka ni är! Då och då får jag kommentarer från någonstans i Sverige och mail från andra konstnärer och konstvänner från när och fjärran! Ni är alltid välkomna att kontakta mig på [email protected] eller besöka mig i min ateljé! 

Här kommer äntligen några bilder av vad som nu är på "G" - i min ateljé! 

   

Ha en härlig avkopplande söndag! Jag är snart tillbaka!



Kommentera inlägget här: