LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

INTENSIV VECKA PÅ LENASART

Kategori: Blogg

 Måndag 3 oktober
Tavlan "Dancing with dragonflies" får påminna om den vackra sommar vi haft och som jag målade stående på vårt soldäck i Sjöhagen, med trollsländorna dansande omkring mig i luften (tyvärr även getingar, men de ville jag inte ha med på tavlan)!
En hektisk vecka väntar i ateljén. Tisdag och torsdag kväll har jag min nybörjar- och fortsättningskurs i måleri. På onsdag kväll kommer 10 målarsugna tjejer för ett målarevent "Konstnär för en kväll". Alla får då måla en egen tavla under min handledning, Allt målarmaterial, middag samt kvällsfika ingår i deltagaravgiften. Roligt och inspirerande att så många vill delta i alla mina kurser och event under hösten. Förbereder också för fullt för yoga/måleri kursen i Kilafors 14-16 oktober. Känner du för att delta, så finns faktiskt fortfarande ett par platser kvar!! V v kontakta mig i så fall på [email protected] så skickar jag detaljerat program och prisuppgifter.
 
Önskar er en härlig höstvecka! Jag är snart tillbaka!
 
 
 
Kommentera inlägget här: