LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

ATELJE & GALLERI LENASART - ÖPPNAR IGEN!

Kategori: Blogg

HEJ ALLA MINA FÖLJARE!
 
Här på bloggen har jag inte varit så aktiv med uppdateringar vad gäller min konst under de senaste månaderna. Ateljen har varit stängd för både utställningar, kurs- och eventverksamhet sedan slutet av mars p g a COVID-19, men nu öppnar jag upp igen både för besökare och välkomnar tillbaka mina kursdeltagare, även om vi under denna höst kommer att vara ett begränsat antal deltagare i mina 3 målarkurser. Det har även kommit in en bokning på ett målarevent "Konstnär för en kväll" lite senare i höst!   Känns så härligt och inspirerande!
 
KURSVERKSAMHET HÖSTEN 2020
Uppdaterad information kring mina kurser och målarevent finns under kategorierna "kursutbud" och "event".
 
GALLERIBESÖK
Är du intresserad av att göra ett besök i ateljen och titta på mina tavlor, v v hör av dig på 070 200 15 40 eller skicka mail till: [email protected] (det finns många fina tavlor till försäljning för den som önskar köpa konst) eller varför inte titta in på en kopp kaffe och en pratstund! Ni är alltid välkomna!
Tror nog att både Salvador Dali och Andy Warhol har saknat mig under våren och sommaren, men nu kikar de nyfiket ner från väggen igen när de såg att jag var på "G"!
Jag kan inte skryta med att jag haft någon större inspiration för eget måleri heller under vår- och sommar, (det kom liksom av sig helt) men lite har det ändå blivit och nu har jag laddat upp med många målardukar igen och känner mig taggad.
Lite höstfärger i sällskapsrummet känns mysigt och välkomnande!
I eftermiddag har jag städat och torkat i ateljen, druckit kaffe och lyssnat på Spotify, krupit runt på golvet och tejpat och mätt upp 1.5 meter mellan stolarna så vi håller "social distans" till varandra även under mysiga målarkvällar nu när mörkret så sakteliga kryper på. 
 
Jag kommer inom de närmaste dagarna att skicka ut mail med detaljerad information till alla som anmält sig till mina 3 kurser som börjar i slutet av augusti.
 
Jag riktigt längtar att få komma igång igen och hälsar alla besökare och kursdeltagare välkomna tillbaka till LenasArt igen! 
 
Önskar er alla en Trevlig Helg, det ska ju bli riktig sommarvärme igen, det ser vi fram emot, eller hur!
Kommentera inlägget här: