LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

LENASART - ÖPPEN ATELJE - LÖRDAG 12/12

Kategori: Blogg

VÄLKOMNA TILL LENASART - Lördag 12 december, kl 13.00-16.00      
Lördag 12 december kommer jag att öppna min atelje LenasArt för besökare mellan
kl 13.00-16.00
 
Lena Södercrantz
Atelje' & Galleri LenasArt
Björkgatan 9
Sandviken
 
Har du frågor/funderingar, v v kontakta mig på mobilnr: 070 200 15 40
  
Atelje'n är fördelat på två stora, luftiga rum och jag visar min konst i båda rummen.
För att det ska vara så COVID-säkert som möjligt tillhandahåller jag både handdesinfektion och plasthandskar och även engångs-munskydd om någon önskar. Inga problem att hålla det rekommenderat avstånd på två meter. Se nedan bilder.
     
Det finns många tavlor till försäljning i olika storlekar och olika prisklasser. Jag har även presentkort om man t ex vill ge bort en privatkurs eller week-endkurs som julklapp till någon som vill prova på att  börja måla. Varför inte köpa en tavla som julklapp till er själva eller någon annan. Eller titta bara in och koppla av en stund i julhandeln för att titta på tavlor och prata lite kring mitt konstnärsskap och min kursverksamhet. 
 
Jag bjuder på glögg, pepparkakor, skumtomtar och en kopp kaffe.
 
Ha en fortsatt skön och avkopplande lördag & en fin 2:a Advent!
  
Varmt Välkomna
/Lena Södercrantz
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: