LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

KONSTUTSTÄLLNING - RESTAURANG KANALEN 15/1-15/2 2021

Kategori: Blogg

LÖRDAG 16 JANUARI
Nu visas mina målningar på Restaurang Kanalen, Kanalgården i Sandviken under tiden 15 januari till 15 februari.
 
Adress: Restaurang Kanalen
              Björkgatan 15, Sandviken
              Öppet vardagar kl 11.00-14.30
 
Varför inte ta en lunch och titta på lite konst samtidigt. Mat & Konst, vilken superkombo!
 
VARMT VÄLKOMNA!
Bilden kan innehålla: mat, text där det står ”Kanalen RESTAURANG”
LENASART - KURSSTART KOMMANDE VECKA
Jag ser verkligen fram emot att dra igång mina kurser igen på tisdag och torsdag nästa vecka!
Ateljen städad och klar och jag har fördelat målarborden i båda rummen så vi kan sitta med ändå mer avstånd i vår om vi önskar. Under veckan har jag också grundmålat målardukar som jag köpt in för att starta upp alla med en gemensam uppgift. Det brukar vara ett bra sätt att komma igång igen efter ett lite längre uppehåll.
 
Avslutar dagens inlägg med några bilder från min utställning och önskar er alla en skön lördagkväll och en fortsatt skön helg. 
Bilden kan innehålla: Britt-Marie Malmsten, sitter och inomhus Ingen fotobeskrivning tillgänglig. 
Lilla mamma 93 år, dagens första besökare.
Ingen fotobeskrivning tillgänglig. 
Tavlor & vykort till försäljning
Bilden kan innehålla: personer som sitter, tabell och inomhus Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
 Kram /Lena
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: