LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Konstlunch på LenasArt onsdag 27 september 2023

Kategori: Blogg

Det blev en mycket trevlig onsdag i ateljen när jag fick besök av 8 personer från några olika Konstföreningar här i Sandviken. Vi tittade på och diskuterade kring mina målningar som jag visade i båda rummen och det blev en hel del röda prickar... därefter bjöd jag på matiga lunchsmörgåsar och kaffe/te i sällskapsrummet, en trevlig stund och intresanta samtal tillsammans. Det blev även många "röda prickar", en mycket lyckad dag! Tack till er alla som kom och ett varmt tack för alla tavelköp.
  
 
 Idag måndag och förberedelser och planering för målarkursen i morgon kväll och min weekendkurs/målarworkshop kommande helg, 7-8 oktober.
 
Ha en fin höstvecka!
 
Vänliga hälsningar/Lena
 
 
 
Kommentera inlägget här: